Seferihisar Belediyesi’ne ulaşmak artık daha da kolay

Son 5 yılda iletişim alanında yaptığı çalışmalarla birçok yeniliğe imza atan Seferihisar Belediyesi'nin tüm hizmet birimlerine tek numaradan ulaşılabilecek. Sosyal medyadan, cep telefonuna, Çözüm Masası'ndan bilgi ekranlarına kadar geniş yelpazede vatandaşla iletişimi kolaylaştıran Seferihisar Belediyesi, 444 7 743 numaralı çağrı merkezini hizmete açtı.

Çağrı merkeziyle Doğanbey, Ürkmez de dahil farklı lokasyonlardaki hizmet noktalarına tek numaradan ulaşılabilecek.

Amaçlarının vatandaşa verilen hizmetin hızını ve kalitesini artırmak olduğunu söyleyen Seferihisar Belediye Başkanı Tunç Soyer, "Seferihisar Belediyesi olarak teknolojiyi vatandaşımızın yaşamını kolaylaştırmak için kullanıyoruz" dedi.

ÇAĞRI MERKEZİ NELER GETİRECEK
Geniş bir alanda hizmet veren belediyemizin tek numarası olacak. Belediyeyi bir kez arayan vatandaşın kaydı girildikten sonra, belediyeyi tekrar aradığında işlem geçmişine ulaşılabilecek. Çağrı bırakan vatandaşlarımıza dahi geri dönüş yapılacak. Çözüm Masası'nda iş emri oluşturularak talepler anında ilgili birime iletilecek.