Seferihisarlı Esnaf Hemşehrilerim;
Kamu İhale Kurumu tarafından alt yapısı hazırlanan ve uygulaması başlayan e-doğrudan temin sistemine geçiyoruz. Sizlerden isteğimiz EKAP kaydı oluşturarak; Faaliyet alanınıza göre ilan ve duyuru yöntemi ile alım yapacak olduğumuz kalemlere e-teklif vermenizi istemekteyiz. Belediyemiz tarafından kurulan Esnaf Masası e-imza ve EKAP kaydı sürecinde, başvurmanız durumunda sizlere yardımcı olacaktır. Arkada siz esnaf kardeşlerime yönergeyi paylaşıyorum. Bu yönergeye göre talep ederseniz bizzat kendiniz veya mali müşavirinizle birlikte de yapabilirsiniz. EKAP kaydı sürecinde gerekli olarak evraklar aşağıda belirtilmiş olup; bu evraklara göre kayıt işlemleri tamamlanmaktadır. İhale ve doğrudan temin ilanlarımızı Sosyal Medya ve www.seferihisar.bel.tr adresinden takip edebileceksiniz.
Esnaf Masası İletişim Bilgileri:
EKAP Kaydı İçin Gerekli Evraklar;
- Oda Belgesi
- E-imza
- Kimlik Belgesi
- Noter tasdikli imza beyannamesi
İsmail YETİŞKİN
Belediye Başkanı
GERÇEK/TÜZEL KİŞİLERİN ELEKTRONİK KAMU ALIMLARI PLATFORMUNA ELEKTRONİK ORTAMDA KAYDINA İLİŞKİN YÖNERGE
- Gerçek/tüzel kişi kayıt ve protokol hazırlama işlemleri 4 adımdan oluşmaktadır:
- Gerçek/tüzel kişi seçeneklerinden birisinin seçilmesi ve kimlik bilgilerinin girilmesi
- İletişim ve adres bilgilerinin girilmesi
- Platform sorumlusunun/sorumlularının ve imza atmaya yetkili kişi(ler)in bilgilerinin girilmesi
- Protokolün EKAP üzerinden elektronik ortamda Kamu İhale Kurumuna gönderilmesi
- Gerçek/tüzel kişi kayıt ekranlarındaki bilgiler eksiksiz bir şekilde girilerek protokol oluşturma ekranına gelene kadar devam edilmelidir. Son adımda protokol metni oluşturulacaktır. Girilen bilgiler doğrultusunda otomatik olarak oluşturulan protokol metninin elektronik ortamda onaylanması gerekmektedir.
- Protokolün fiziksel hali Kamu İhale Kurumu’na gönderilmemelidir. Tüm işlemler elektronik ortamda gerçekleştirilecektir.
- Bilgilendirmeler “platform sorumlusunun/sorumlularının” e-posta adres(ler)ine yapılacağından bu e-posta adres(ler)inin doğru ve aktif olduğundan emin olunmalıdır.
- Protokol, elektronik ortamda Kamu İhale Kurumuna ulaştıktan sonra değerlendirme süreci başlayacaktır. Kurumca kayıt esnasında girilen bilgiler ilgili kamu kurum ve kuruluşlarının sistemleri üzerinden teyit edilecektir. Bilgilerin doğru olduğu tespit edildikten sonra protokol onaylanacak ve kayıt aşamasında bilgisi girilen platform sorumlusunun/sorumlularının e-posta adres(ler)ine onay bilgisi ve kullanıcı hesaplarının aktif hale getirilebilmesi için aktivasyon linki gönderilecektir. Platform sorumlusunun/sorumlularının bu aktivasyon adımlarını izleyerek şifrelerini belirlemeleri ve kullanıcı hesaplarını aktif hale getirme işlemlerini yapmaları gerekmektedir.
- Kurumca, kayıt esnasında girilen bilgilerde eksiklik, uygunsuzluk veya uyumsuzluk olduğunun tespit edilmesi halinde protokol onaylanmayacaktır. Bu durumda, red bilgisi ve gerekçesi kayıt aşamasında platform sorumlusu/sorumluları olarak bilgisi girilen kişinin/kişilerin e-posta adres(ler)ine bildirilecektir. Bildirilen eksiklik veya uygunsuzluk giderilerek tekrar başvuru yapılması mümkün olacaktır.